A fizikai kiállításhoz hasonlóan virtuális múzeumunk is kisebb, könnyebben kezelhető részekre van osztva. Ezeket itt lehet a legjobban megtekinteni. A kategóriák nem túl szigorúak, mivel sok tárgy egynél több szekcióba is tartozhat.
A technológiai innováció elképesztő ütemben zajlik, és az éles verseny miatt az új termékek többsége a pixeles porba harap. A technológiai világban még a legnagyobb és legsikeresebb vállalatok is gyakran kacérkodnak a kudarccal, mielőtt megalkotnák a következő nagy dobást.
A szervezeteknek javítaniuk kell hajlandóságukat a kudarcok elfogadására és a belőlük való tanulásra, még akkor is, ha a tét nagy. Igen, ez még az egészségügyi szolgáltatókra is vonatkozik. De vigyázzon a vásárló – a kígyóolaj-kereskedők is fejlődtek, és szívesen eladják Önnek haszontalan és potenciálisan halálos termékeik legújabb csúcstechnológiás változatait.
Néhány ötletet jobb a tervezőasztalon hagyni. Sok ilyen innováció tanulsága az, hogy csak azért, mert létrehozhatsz egy új terméket, még nem jelenti azt, hogy KELL is.
Az élelmiszeripar folyamatosan új recepteket próbál ki. De amikor a szupermarketek polcaira és az étkezőasztalokra kerülnek, néhány ötletet vissza kell küldeni a konyhába.
A siker és a kudarc között vékony a határvonal. Egyes termékek a rossz stratégia és tervezés miatt buknak el, míg mások egyszerűen a kiszámíthatatlanul kegyetlen világ szeszélyeinek esnek áldozatul.
A jövő mindig is izgatott minket. Az innováció azért olyan izgalmas, mert azzal a lehetőséggel kecsegtet, hogy megteremthetjük álmaink jövőjét. De néha az innovátorok túl közel repülnek a naphoz, és a végeredmény egy kijózanító kényszerleszállás a valóságban.
Az elmúlt évszázadban fantasztikus fejlődést értünk el a közlekedésben. Ennek nagy része az újítók kitartásának tulajdonítható, akik a kudarcok ellenére is kitartottak. Mégsem volt mindig zökkenőmentes az út. A közlekedési innováció kudarcai közül néhány tragikus, néhány furcsa, mások pedig egyszerűen csak viccesek.
Innoválj vagy meghalsz – ez sok sikeres vállalat mottója. A világ folyamatosan változik, és azok a vállalatok, amelyek nem fektetnek be az innovációba, hamarosan a Kudarc Múzeumában találják termékeiket vagy önmagukat.